äntligen!!



efter många lååååånga veckor,
så är min kt-tröja äntligen här!
fast bled lite besviken.. trodde den var ljus grå, men den var tydligen vit.. och jag beställde L bara för att den var i slim fit, och jag ville ha en lite större som jag kunde cutta lite i..
men a, kanske skulle ha tagit i min storlek ;)
aja, shit happends!

eftersom min ursprungsidé inte kommer att funka nu, så måste jag spåna lite mer på hur jag ska uppgradera denna t-shirt till en awesome supersnygg top!

gör ett inlägg när den är gjord helt enkelt!

åh! jag är så super glad nu alltså!
zumba, nytvättade kläder, presentgöring & nu de här, vilken underbar dag! :)




1 kommentar:

  1. Snygg Tesse, du skulle kunna sy in kilar på vardera sida i antingen vitt eller en annan färg bara för att markera de..:) Där ur kan ju du klippa av ena armen eller klippa upp armhålorna, eller så kan du klippa av armarna upp till halslinningen och ha den som ett "Halsband" om du förstår vad jag menar..;) Puss/L

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥