going long.

idag var jag hos ida och fixade håret.. den blev skit bra! är alltid nöjd när jag går därifrån! och dom har fått de så fint! rekommenderar verkligen stället! :)
träffade även på bollan & johanna där! (gamla maxare) på söndag åker dom till florida i en månad.. så himla avis! stränder och flamingos, yeah! en dag ska jag också dit minsan :)




svängde in på kicks för att köpa kt-lacket, men de var tyvärr slut :(
även i valbo..

som tur är har jag världens bästa kompisar i uppsala som kunde köpa åt mig där! så morgondagen kommer bli awesome!



tog mig även en liten runda förbi naked juice bar, alltid lika gott!
blev en fresh & fruity!




nu ska jag trycka i mig lite mat och dra till jobbet.. 4h, sen helg!


föresten, kanske vill se hur håret blev :)

     före                                                 efter

vad tycks?


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥