soffsovare.

jag har en tendens att somna på soffan lite då & då.. men 3 ggr på knappt två dagar? galet.
försöker nämligen byta min inre tid, sånt är ett måste när man har 4 dagars stänings helg.. suck.


har tänkt lägga upp lite pyssel & knåp som jag håller på med.. och tänkte börja med ett par svarta levis jeans med nitar!
kollade in matildas blogg en dag, och så hade hon lagt upp ett par jeans som var über snygga! hon tänkte göra ett par själv, och då ville jag också göra det :)

levis
egna
nu tänker ni såhär: vadå? dom är ju inte alls lika snygga!
och nej kanske inte det.. men dom blev iaf snyggare än vad dom var från början ;)
man får liksom ha lite verklighets syn när man gör sånt här, man utgår ifrån vad man har och kör på det helt enkelt!

ska göra ytterligare ett inlägg på hur jag gjorde! om det är någon som är intresserad :)

måste kila och träna nu innan ass-möte & jobb!
see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥