i'm in miami biatch.

har haft en supertrevlig dag! började med en tur till ida & klippte av mig håret! inte för att de va så mycket att klippa av.. men ändå :) känner mig iaf fräsh & fin!
var på möte & sen blev det att strosa på stan tills john kom hem, och då blev det middag på brända bocken! blev anka för min del, och det var awesome!


 funderar starkt på att gör hål i örat, högt upp på sidan (vet inte vad de kallas..) vore så snyggt! men vet inte om jag vågar.. haha! nån som anmäler sig frivilligt att hålla min hand?

2 kommentarer:

  1. Jag har två sånna,det klarar du Tesse, jag kan lätt följa med så vi hinner ses också! :) Puss

    SvaraRadera
  2. Åh vilka hörliga byxor, vart kommer de ifrån :)??

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥