maxare!

idag har varit en såndär tröttsamt lång dag, men en härlig sådan!
började dock med att jag försov mig.. kanske inte så konstigt när jag inte somnade förän vid halv fyra tiden. har fortfarande problem med att ställa om den inre klockan.. men eftersom jag är snabb som farten själv, gjorde de inte så mycket.

hade personalmöte idag, ett långt sådant.. men lärorikt :) hoppas att alla känner desamma!
det roliga började dock efteråt, när vi begav oss till parken och åt pizza & spelade brännboll! (mitt lag vann förstås!).





jag halkade dock och slog mig riktigt illa på knät.. men, c'est la vie

"aj aj aj, tyck synd om mig.."
nu ska jag läsa.. (kodord för att kolla på tv). so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥