soup.

har haft en super rolig dag på jobbet idag! även om vi alla har varit less på allt strul & super trötta! jag är så trött att jag nästan somnar ståendes! galet.
och när jag kom hem & trodde att jag skulle få ställa och laga mat, är john hemma & gör tomat soppa! den var galet god! plus att han hade gjort en super god böneröra & grillat bröd. mums! ja, jag har ju världens bästa pojkvän!

varsågod & ta en tugga!



ringde morfar idag, som äntligen är hemma från sjukhuset! är så glad att han mår bra ♥
nej nu blir de sängen! var ju så dum & tog ett pass imorn fast jag eg borde vara ledig.. men är det dubbel ob så är de ;) hehe. man är ju inte dum heller, bjuds de så bjuds de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥