tofsö.

har spenderat helgen i överflödigt mys! så härligt!
tog en liten tur till knivsta & hälsade på malin med barn, åkte sedan mot tofsö & firade hannah! det bjöds på underbar mat & super roliga lekar! har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag.. hade lite träningsverk i magen i morse, haha.
vi ungdomar drog ut på en liten ö och sov över, hade det super mysigt på hällarna med lite gott bröd & malibu med mjölk & beundrade blixtarna i skyn.. haha, poetiskt.

lite tråkigt dock att det var lite molnigt på förmiddagen idag, och lite tråkigt att vi hamnade i världens kö 2 ggr!! på vägen hem.. menar, vad är oddsen? sista kön varade i över en timme.. helt galet!
men jag är iaf nöjd med denna helg! och imorn ska jag äntligen till söderfors och till mormor! lovely.

kanske en liten bildbomb för att väga upp detta dryga inlägg :)
vill bara tillägga att checka in hannahs supersnygga ring på andra bilden! avis.













sa jag att det blev årets första dopp? hmm.. ja men det blev de i alla fall! och ärligt, det var varmt! galet. vill också nämna att det inte fanns någon el eller rinnande vatten i vår lilla sovstuga, sjukt läskigt! john var tvungen att sova bredvid mig i en 80 cm bred våningssäng.. högst upp såklart. hehe, älskar att han bekämpar mörkret åt mig ♥
nej nu ska jag fortsätta spela nå zombie spel på ipaden.. den är tydligen till för sånt, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥