A NEW CLOSET.




såhär blev vår nya garderob iaf. jag är helnöjd. vi ska bara göra en liten förvaringsdel på golvet också, men har inte hunnit byggt den än.. tror att det kommer bli riktigt bra! har gjort om lite hur som haver i hela lägenheten, allt är mycket luftigare och fräschare nu :)

ska baka lite efterrätt nu, för snart kommer mina kära vänner från uppsala hit! har inte träffat de flesta på riktigt länge, kommer bli toppen!
vi har planerat dehär i flera veckor, så typiskt att jag ska bli sjuk o allt. men men.

hoppas ni får en toppen lördag! :)

4 kommentarer:

  1. Underbart fint Tesse, det blev riktigt bra! Bor ni kvar i lägenheten jag har varit och hälsat på i? Vi måste ses snart, har du tid någon gång i veckan? Puss

    SvaraRadera
  2. Re: tack själv!
    Bästa som finns är typ att resna ur sin garderob och lägga allt iordning.

    SvaraRadera
  3. Nu fick jag inspiration till att få ordning i min garderob! Ska ha de här bilderna att titta på senare när jag fixar i min walk-in-closet i min nya lägenhet. Finfin!

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥