TÄVLING!



sådärja mina vänner! nu är det dags för min första tävling!


hade en oseriös budare på tradera för detta halsband, så jag tyckte att det kan ju lika gärna tävlas bort på bloggen istället! gratis är ju alltid gott!


så om ni vill vara med och tävla gör såhär:


1. kommentera att ni vill vara med (1 lott)


2. följ mig på bloglovin och gilla inlägget där, säg till när ni gjort det! (1 lott)


3. tipsa i din blogg om tävlingen (låna gärna mina bilder) och kommentera länken här sedan, så att jag vet att ni gjort det! (1 lott)


du kan alltså få max 3 lotter, som gör din chans att vinna större! men du bestämmer själv hur gärna du vill vinna!
tävlingen avslutas den 15 sept kl.23:59
lycka till!



20 kommentarer:

  1. Jag vill vara med i tävlingen Tesse..:)

    SvaraRadera
  2. Jag har gillat inlägget på bloglovin <3 och ja, jag följer dig ju redan..:)

    SvaraRadera
  3. Har länkat nu också..:) Hoppas på vinst...:)

    http://isbla.blogspot.com/2011/09/tavling-hos-therese.html

    Snygg design på bloggen titta du kan ju visst själv!! Verkar som att du kan kommentera nu, passa på att kommentera allt du tänkt i min blogg..;) Och just ja pröva att sätta ursprungsstorlek som bild storlek i inläggen det kanske gör bilderna ännu större..:) Och att du tar bilderna "liggandes" om du förstår vad jag menar, på bredden liksom..;)

    SvaraRadera
  4. 1.Jag är gärna med.

    2.följar dig på bloglovin,fick jag nr7.
    gillat inlägget,jag är nr2 som gillat det.

    3.har tipsat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/09/vinn-halsband_09.html

    Hoppas på tur!
    Lili
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  5. Jag är jättegärna med och tar en lott!
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  6. Är gärna med! Super fint halsband!

    Följer dig redan på bloglovin och har gillat inlägget

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  7. Jag kan minsann inte gilla inlägget nånstans!
    Slitsamma, jag kör på 1 lott då...

    SvaraRadera
  8. De e ett Supersnyggt halsband! Jag hade lätt budat hem de på Tradera. Jag vill va me :) 1 lott.
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är med! :D

    + Jag följer och har gillat på bloglovin, blev nr 8 och 3

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

    Ha en fortsatt härlig söndag.

    SvaraRadera
  11. Jag är med :D

    // JessicaPersika

    SvaraRadera
  12. Klart att jag vill prova lyckan!

    SvaraRadera
  13. Jag har gillat inlägget på bloglovin och jag följer dig redan!

    SvaraRadera
  14. Jag har tippsat pa min blogg:
    http://barbados.blogg.se/2011/september/15-september-halsband.html

    SvaraRadera
  15. Hej hej klart att man är med och tävlar!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  16. Jag är jätte gärna med :)

    1. Gillat inlägget på bloglovin
    2. Lagt till dig på bloglovin
    3. Länkat här:
    http://millahmillah.blogg.se/2011/september/halsband.html

    Kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Halsbandet har mycket fina färger. Jag vill vara med.
    Hälsning Monika empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  18. 1. Tack är gärna med!
    2. Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/09/110915-tavlar-hos-therese-sorensen-om.html

    SvaraRadera
  19. Jag tar en lott! Om jag vinner når du mig enklast genom en kommentar på bloggen.

    SvaraRadera
  20. Jag är med och tar tre lotter =)

    Följer på bloglovin (nr 10) och gillar inlägget (nr 6)

    Länkar. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/theresesorensen.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥