KP CONCERT OUTFIT.


/skinnväst-h&m trend/jeans-weekday/skor-henry kole/kuvert-idie/top-self made/

jag böt faktiskt om till conversen, men det kändes lite mer glam att fota i lita, hehe.
jag har haft en riktigt "äckeldag", vilket innebär en dag liggandes på soffan utan att göra NÅGOT! insåg dock för två timmar sen att det var dags att göra nåt, så har städat hela lägenheten! + för mig.
ska iväg och handla nu, eftersom jag städade bort hela kylen.. oops. men, + för mig igen!

tror john kommer bli glad när jag äntligen har varit duktig :)

5 kommentarer:

  1. Åh va kul att du gillar dom! Tusen tusen tack!

    När jag målat rymdtavlorna så har jag målat med sprayfärger (Dvs, vanliga sprayburkar. Mina köpte jag på Dollar Store för 50 spänn styck!) Börjar med att göra en svart grund över hela duken. Sedan experimenterar jag med olika färger. Det är några lager färg på dom där tavlorna... Sedan avslutar jag med att trycka löööst och försiiiktigt på "avtryckaren" på den vita sprayburken så det kommer ut små "sprutt" av färg, haha. På det sättet blir det stjärnor! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Assnyggt Therese!

    SV: Sweet! It´s a date! Oonsdag lunch, check!

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥