ME HEART RUSSEL.



/klänning-h&m trend/

haha jag är kär i russel brand tror jag, blev nervös för att ställa mig bredvid han i vaxform liksom. nörd rakt igenom.
vi var alltså till madame tussauds idag, och gissa vad jag gör.. glömmer sätta i minneskortet i kameran! så kunde bara knäppa max 13 bilder, haha så jävla typiskt. fattar inte hur jag fungerar (om jag ens nu gör det vill säga).
MEN det var iaf varit en mysig solig och underbar dag!
framför allt att vi har varit på katy perry! jag grät en skvätt av lycka.. det var bara helt underbart rakt igenom! (förutom att stå på ett betonggolv i 4 timmar).
men nu är jag helt slut! god natt :)

5 kommentarer:

  1. Haha, jag förstår hur du kände, jag började typ hyperventilera och säga "det här är ett stort steg i mitt liv" när jag var där och skulle ta kort med Johnny Depp, och då var han ändå en DOCKA! Haha ;)

    SvaraRadera
  2. Åh men gud vad härlig Tesse..:) Hoppas det kommer upp fler bilder sen..:)

    Puss

    SvaraRadera
  3. Fin bild. va där i somras, roligt :) Ska till london nästa vecka längtar!

    SvaraRadera
  4. Åh katy perry!!! Avis. Hoppas det kommer bilder :)

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥