PEARL.



hade tänkt köra den där sminkningen och den looken på håret för nyår eg, men nu blir det snabbsmink och locktånga håret.. haha, tragiskt.
fast nåt som är ännu mer tragiskt är att alla mina vänner har fet fest i huset bredvid just nu, och här sitter jag.. stackaren med magont och som ska upp tidigt imorgon bitti för att jobba. great.
+ att jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon heller.. ÅH! hatar dagar som denna.

nu ska jag somna framför en film! hoppas ni ALLA får en super trevligt nyår! :)

3 kommentarer:

  1. I love how Katy Perry does her make up :D

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år tesse! Och hoppas att du hittar någon snygg outfit tills i kväll! Själv kör jag svart rätt igenom med ett vitt halsband till!
    Kram från din tönt Maja

    SvaraRadera
  3. Sv: Åh inte bara jag som missade det roliga! :( Men dessto gladare blir vi när lönen kommer eller hur!

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥