5 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG II.


1. luffat runt i grekland med två vänner & blev nästan utkastade från akropolis pga hoppande framför templet..


2. gjort töntiga poser framför twin towers i malaysia.


3. kanske en av de största utmaningen jag har gjort i mitt liv, bestigit vulkanen gunung agung på bali, 3142 m över havet! den sista biten var vi tvungen att klättra i princip 90 grader på lösa stenar, och som höjdrädd människa jag är, grinade jag hela biten. det tog ca 9 timmar upp & ner och jag kunde inte gå dagen efter.. men lätt värt det!


4. dykt vid barriärrevet, australien. snälla bortse mitt "dykar hår" haha.


5. klappat, matat och kramat flera kängurur! (vid olika tillfällen)


önskade att jag hade flera foton på när jag gör saker.. har bara foton på andra!
men dessa får duga :)

10 kommentarer:

  1. ser riktigt häftig ut på bild nummer 3, coolt att klättra så högt och duktigt!!

    SvaraRadera
  2. Okej, jag hakar på och slänger upp ett sådant inlägg i min blogg.

    Kramar på dig tönt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha kul! älskar att läsa sånt om andra :)
      kram sötnisse!

      Radera
  3. Vad inspirerar dig till träning & hälsa? =)

    SvaraRadera
  4. Det är helt sjukt vad mycket du varit med om, det tar ju aldrig slut! haha Gud vad avundsjuk jag är...
    Tack för det förra tipset förresten ;) Känner mig lite efter när jag ser allt du gjort så snart dags att ta igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja, och det tar inte slut där ;)
      ja men det är bara att åka! det bästa som finns enligt mig! :)

      Radera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥