BIKER CHICK.



/tröja-weekday/jacka-beyond retro/jeans-cubus/väska-romwe/skor-dinsko/skärp-bubbleroom/

älskar min nya bikerjacka! hade dock velat haft den lite längre.. då hade vart perfekt! :)
har som sagt suttit och skrivit ihop en lista på saker jag vill göra innan jag dör, och jag inser nu att jag måste jobba jäkligt hårt för att få ihop pengar till allt jag vill göra! haha. speciellt när john tjänar dubbelt så mycket mer än mig (!) galet.
nej nu blir det middag och serier! kram på er :)

6 kommentarer:

  1. Äsch men sluta det gjorde väl inget :)

    Jackan var verkligen ett kap!! :D

    SvaraRadera
  2. visst är dem!!! grymma outfits du har tjejen :)

    SvaraRadera
  3. grattis! om du kikar in så ser du att du blev en av vinnarna av dagens blogg!
    ha en bra kväll :)

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥