TÄVLING: ALLA ♥ DAG GOODIEBAG.



tänkte att det var dags för en tävling nu när alla hjärtans dag närmar sig!


det du kan vinna är:


den här tröjan, necessär, solpuder, läppstift från barry m, portmonä, tandblekning, 20% av på inlovewithfashion.com, en fake tattoo och en massa hjärtegodis såklart!




för att vara med, gör detta:


1. kommentera att ni vill vara med (1 lott)
kom ihåg att skriva med mail!







2. följ mig på bloglovin och gilla inlägget där, säg till när ni gjort det! (1 lott)






3. tipsa i din blogg om tävlingen (låna gärna mina bilder) och kommentera länken här sedan, så att jag vet att ni gjort det! (1 lott)






du kan alltså få max 3 lotter, som gör din chans att vinna större! men du bestämmer själv hur gärna du vill vinna!
tävlingen avslutas den 14 februari kl.23:59
lycka till!

119 kommentarer:

  1. 1.Jag är gärna med,och tar 2 lotter.
    tycker om portmonä.

    2.redan följ dig på bloglovin,och gillat inlägget som nr1.

    Hoppas.
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  2. Jag är med!! Började faktiskt följa din blogg för några dagar sen bara och gillar den mycket redan! :) Keep up the good work! Har gillat inlägget på bloglovin också. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag är jättegärna med! :) kram
    cajsa.caja@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. sv: tack så mycket!!

    jag är gärna med och tävlar, en tandblekning eller läppstiftet från barry m skulle inte sitta helt fel ;) kram

    leatherandfeather@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. Glömde skriva mejl: m.ahlstrom98@hotmail.com

      Radera
  6. Jag är gärna med och tävla tandblekningen skulle inte sitta fel :)
    misenfisen_bruden@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Nyfiken, varför ge bort sådana här grejer ? :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. tröjan var för liten, och tänkte att det är roligare att tävla ut än att skicka tillbaka :) och de andra grejerna är "gratis" saker :)

      Radera
  8. jag är med! :) följer dig på bloglovin och har gillat inlägget :D

    SvaraRadera
  9. glömde min epostadress madicken_marsh@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med och tävlar!:D jag gör allting och jag vill vinna, hjärtgodis, necessär och plånboken:D

    agnes.agnesson@hotmail.com

    hoppas hoppas:D

    SvaraRadera
  11. Jag är absolut med :)
    Följer dig på bloglovin, blev följare nummer 61 och gillar även inlägget där som nummer 3.

    Jag skulle bli jätteglad om jag vann eftersom att jag hade tänkt ge denna goodiebag till mamma. Hon skulle säkert bli väldigt glad. Sedan har jag ingen aning om vad jag skulle köpa till henne så om jag vann skulle jag bli väldigt lättad. Stressen lägger sig när man är klar med allt hehe :)

    Här är mitt inlägg:

    http://daniellaevelina.blogg.se/tavlinsblogg/2012/february/jag-ar-med-och-tavlar.html#comment

    daniellaevelina@hotmail.com

    Ha en fin dag! :)
    Mvh Daniella

    SvaraRadera
  12. Jag är med!

    krash.blogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag glömde skriva att jag har gjort alla grejer för att ha större chans!:D hoppas jag vinner nu:D

    SvaraRadera
  14. Jag är med :D
    följer dig på bloglovin & gillade inlägget (blev nr: 7 som gillade)
    hur vet man vilka kit man får välja mellan ?
    ssasas.blogg@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj, inget! kopierade direkt från förra tävlingen jag hade, men har tagit bort den delen nu :)

      Radera
  15. Jag är självklart med fina du! :) Följer dig så klart redan på Bloglovin och har nu gillat inlägget :)

    SvaraRadera
  16. Jag är med!
    Följer redan dig på bloglovin, så jag gillade inlägget och blev nummer 6!

    Har gjort ett inlägg på min tävlingsblogg här: http://solintavlingar.blogg.se/2012/february/alla-hjartans-dag-goodiebag.html Jag har även skrivit en motivering i inlägget! ♥

    Håller verkligen tummarna nu, kram♥

    SvaraRadera
  17. Jag är med! :)
    Följer dig via bloglovin och har gillat inlägget:)
    Har tipsat om tävlingen inne på denna länk ;
    http://zabinis.blogg.se/2012/february/tavling-hos-therese.html

    Skulle vara jätte kul att vinna, har aldrig gjort det. Varken dagens blogg osv.. Så skulle vara jätte kul! =) Får hålla tummarna för mig själv.. :)
    Kram! <3

    SvaraRadera
  18. Härligt! Jag är med.
    josefindysenius@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. sv: hih jaa, gör du då???? :D

    SvaraRadera
  20. Jättegärna med! Följer dig på bloglovin och har gillat inlägget. kram
    maattilda@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Sven tackar - å jag tävlar gärna! :)
    Tröjan är ju väldigt fin. Och min mejladress är: majastinaf@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. mitt inlägg: http://annarasmusson.devote.se/blogs/16764594/9733-taevlar.htm
    mail: anna.rasmusson@hotmail.com
    gillar & följer redan på bloglovin!
    Hoppas på att vinna :)

    SvaraRadera
  23. är med!
    följer + gillar nr 11 att gilla, följer sen tidigare :)

    SvaraRadera
  24. Heej! ja jag är gärna med :) kul med tävlingar dock vinner jag aldrig :P
    Gillar tröjan :)
    Mail; S-abiinah@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. jag är självklart med:D
    jag skulle vilja vinna tröjan:D
    jag har gillat dig redan på bloglovin :)
    jag skrev även om tävlingen:D
    http://lindalinnros.myshowroom.se/ar-med-tavlar-hos/

    Linnros@live.com :D

    SvaraRadera
  26. sv:åh,tack så hemskt mcket:)

    SvaraRadera
  27. Jag är med! Jag följer dig redan via bloglovin och har gillat inlägget, jag var nummer 12!! :-)
    moabernhardsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag är med har gjort allt utom inlägg men ska slänga in det klockan 20.10 för har ett tidniställt 20.00 hehe men det kommer jhag lovar och jag vill vinna tröjan puss

    SvaraRadera
  29. Jag är med! :) Vill tävla om tröjan! :D Heter Malin Heed och min mail är heed_95@hotmail.com ifall jag skulle vinna! :D HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS! <3

    SvaraRadera
  30. Tack för tipset, allt bra med dig? :) Nu har jag gillat dig på bloglovin (blev din 68 följare) och har gillat inlägget (blev den 15 som gillade inlägget) och här är länken till mitt inlägg om denna tävling (http://ikbs.blogg.se/2012/february/tavling-alla-dag-goodiebag.html). Kramar! Min email är ikb@live.se

    SvaraRadera
  31. Sv; Jag vet att de är populära men personligen tycker jag INTE om dem. Men kan lägga upp recept om ngn vecka eller två om du verkligen vill ;) :P DU kanske ÄLSKAR Dem! Men bara om du lovar att provbaka dem i så fall!! :D

    SvaraRadera
  32. Jag är med, fattar inte riktigt det här med kitt, vi får prata om det på lunchen någon dag framöver här :)

    Följer dig redan på bloglovin och blev nummer 16 att gilla inlägget :)

    Så två lotter till mig och hoppas på massa tur :D

    SvaraRadera
  33. Jag är med :-)

    Följer dig på bloglovin nr 69
    och gillar inlägget nr 17

    Perfekt present till min fru, ju! :-)

    Paul
    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  34. 2 lotter blev det alltså! Kanske skulle skriva det ? :-)

    Paul

    SvaraRadera
  35. Men gud, jag är trög ju! Man ska välja kitt ju, men hm. Jag skyller på att jag är kille...
    Teeth whitening? är det ett kit, isåfall väljer jag det.

    Paul

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej du är absolut inte trög! haha. dock är jag det, för det var bara felskrivet! :)

      Radera
  36. Jag har gjort allt nu. Här har du inlägget! Kram!
    http://bbanajd.blogg.se/2012/february/tavlar-hos-therese-var-du-ocksa-med.html#comment

    malinoskarsson.blogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. tack..
    JAG VILL VARA MED.
    kollade du in på länken på min sida?
    görs annars ikväll? kram

    SvaraRadera
  38. Jag är med :)
    Följer dig redan och har gillat inlägget.
    Har bloggat om tävlingen med: http://lindaanyberg.blogg.se/2012/february/tavling-hos-therese.html

    SvaraRadera
  39. Jag är med;D

    Mail: stepha-nie@live.se

    SvaraRadera
  40. Är gärna med! Har gillat inlägget på bloglovin och följer dig där :) Håller tummarna, kram!:)
    Mail: eveliiina-96@live.se

    SvaraRadera
  41. jag är med, följer dig redan på bloglovin och blev nummer 21 som gillade ^^
    mail: ssaralundberg@live.se

    kram

    SvaraRadera
  42. Jag är med, jag följer dig på bloglovin och jag blev nummer 22 som gillade inlägget på bloglovin! :)
    Mail: alva_oktober@hotmail.com

    Ha det bra! :)

    SvaraRadera
  43. Jag är med =)

    info@halsokick.se

    SvaraRadera
  44. Sv,: jag är med!

    följer dig nu på bloglovin, nummer 72 och blev nummer 23 som gillade inlägget!

    mail: ceciliahoglund@live.se

    SvaraRadera
  45. Sv: Tack så mycket :D

    Ja jag är med :D Vad kul!!!

    SvaraRadera
  46. Jag är med och tävlar :]
    Följer dig på bloglovin, nummer 74. Och blev nummer 24 som gillade inlägget :]

    Min mailadress: erika_eriksson_92@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Vilka roliga tävlingar du har therese! :) Jag vill vara med, följer jag dig redan på bloglovin, har gillat!

    (Har bytt blogg, tror jag, beslutsångest!!)

    SvaraRadera
  48. 1. Jag är såklart med! :D

    2. Här har jag bloggat
    http://cassitipsar.blogg.se/2012/february/alla-3-dag-goodiebag-14feb.html


    3. Följer dig på bloglovin som nr 75 och gillar inlägget som nr 25! :))

    Mail canicos@hotmail.se

    Hoppas :-)
    kram Cassandra

    SvaraRadera
  49. Jag är med! (elvira1989@live.se)

    SvaraRadera
  50. Följer (nr 76) och gillar (nr 27) på bloglovin ;)

    (elvira1989@live.se)

    SvaraRadera
  51. Jag är med! :D

    Har lagt till dig på bloglovin, blev nummer 77!
    Har gillat inlägget på bloglovin, blev nummer 27!

    kramis :D

    SvaraRadera
  52. Hej igen! Har nu länkat till tävlingen i min blogg :) ( http://inspirationbox.blogg.se )

    mejl igen: elvira1989@live.se

    SvaraRadera
  53. Jag är gärna med! :D lisa-sjodin@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Absolut! :) Jag har lagt till dig på bloglovin och blev nummer 78 samt gillat inlägget!
    sarinilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. sv: jag är med, har lagt till dej på bloglovin blev nr 79 :)
    feliciaslindblom@gmail.com

    SvaraRadera
  56. Hej nu har jag lottat ut dagens cutie's kolla in och se om du var en av dom som vann! om inte? Ny chans igen :)

    hoppas du får en underbar kväll! :*

    SvaraRadera
  57. Har gjort allt förutom 3.n, följde dig redan på bloglovin men gillar inlägget nu med :)

    SvaraRadera
  58. Jag är med! :)

    jes.jon@hotmail.com

    följer dig på bloglovin och gillar inlägget som nr 30! :)

    SvaraRadera
  59. Oj, mailen också. Är fortfarande med!

    tesso_92@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag är jätte gärna med! :)
    eamnilsson@hotmail.com
    Gillade och började följa dig på bloglovin också! :D
    Kram

    SvaraRadera
  61. Klart man är med!!
    alisa.black@hotmail.com
    Har gillat och följer dig på bloglovin (:
    Håller tummarna!! Kram (;

    SvaraRadera
  62. Jag är med!

    Följer dig sedan länge på bloglovin och har gillat inlägget!

    Gillar verkligen din blogg! Håller tummarna nu! kram :)

    emmsoz.devote@hotmail.se

    SvaraRadera
  63. Jag är med, följer även på bloglovin och gillat inlägget!

    eilisar_yemen@hotmail.com

    vill verkligen vinna detta !! :)

    SvaraRadera
  64. Är med! Älskar verkligen din blogg♥

    linnpalsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag är med och har gillat allt det där, här är även min länk om inlägget på min blogg:
    http://beautylicious.blogg.se/2012/february/alla-ans-dags-goodiebag-tavling.html#comment

    Vore ju helt underbart om jag lyckades vinna detta. Vore himlans kul.. Ha det så bra, Kram! :)

    enedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  66. jag är redan med och tävlar ju har ju bloggat om dig tillochmed... http://bexollila.blogg.se/2012/february/tavla-som-jag.html#comment

    SvaraRadera
  67. jag är med och tävlar, här har jag skrivit om tävlingen och lite annat!
    http://mauuliiin.blogg.se/2012/february/jag-ar-med-och-tavlar.html#comment
    Jag gillar dina inlägg och följer din blogg sedan flera månader tillbaka!
    här är min email adress: www.alltidreedo_@hotmail.com

    kram

    SvaraRadera
  68. jag är med :)

    johanna.andersson_6@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Jag är med och tävlar :)
    Har gillat på bloglovin och har följt dig ett bra tag nu :)
    http://dreamsandthings.blogg.se/2012/february/ar-med-tavlar-hos-therese.html#comment

    Himla fin tävling! :)
    mikaelalisselbring@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag är med och tävlar!

    Min mail är flickanninnis@live.se

    Jag följer din blogg och har gillat inlägget!

    Jag har skrivit om det på min blogg här. http://smallmoments.blogg.se/2012/february/karlek.html#comment

    SvaraRadera
  71. Jag är med och tävlar!

    Min mail är flickanninnis@live.se

    Jag följer din blogg (blev nr 84) och har gillat inlägget!

    Jag har skrivit om det på min blogg här. http://smallmoments.blogg.se/2012/february/karlek.html#comment

    SvaraRadera
  72. Jag vill va me :)

    Följer dig nr 85
    gillar inlägget nr 37!

    Så två lotter till mig.

    Kram Chris
    sepamej@hotmail.se

    SvaraRadera
  73. Jag vill absolut vara med! Tar 1 lott :b

    Kram
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvaraRadera
  74. Jag är med! :) Vill ha 3 st lotter, följer dig och gillar inlägget :)
    har tipsat här med: http://mjtavlar.blogg.se/2012/february/vinn-alla-hjartansdag-goodiebag.html#comment

    busan_madde@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag är med!
    Gillat inlägget på bloglovin blev nummer 39
    Följer dig på bloglovin bleb 84 !
    mail: skridsko_bananen@hotmail.com
    //saaran.blogg.se

    SvaraRadera
  76. Jag vill vara med, tar en lott!
    sunnydrop@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Jag är gärna med, gillade även inlägget och följde dig på bloglovin nyss. Jättefin blogg du har!

    min mail: emmasandberg96@gmail.com

    SvaraRadera
  78. absolut med. har gjort allt, men skrev på facebook istället :) jessika karppinen heter jag där!
    min mail: jessikakarppinen@live.se

    SvaraRadera
  79. Jag är med! följer redan på bloglovin' och har gillat inlägget :)

    elinfelicia@live.se

    SvaraRadera
  80. Åh vilken härlig tävling och vilka fina priser! Jag deltar mer än gärna. Lade just till dig på bloglovin som nr 88 och gillade inlägget som nr 41 :)
    Här har du ett inlägg i min blogg om din fina tävling. http://jenniferfant.blogg.se/2012/february/you-might-as-well-check-it-out.html
    Nu håller jag tummarna och går spänd ändå tills imorgon kväll hihi.
    Ha en fin dag snygging, kram.

    SvaraRadera
  81. jenni_fant@hotmail.com
    jag glömde ju skriva mailen i förra kommentaren! :)

    SvaraRadera
  82. Jag e med och jag gillar dig på blogglovin och ska skriva om tävlingen nu!

    Fornander95@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. jag är med ;D min adress är bruudar@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. jag är med!:) jennifermathilda@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Jag är med och har gjort alla tre! :)
    Länk till inlägget här: http://funemo.blogg.se/2012/february/tavling-alla-hjartans-dag-goodiebag.html

    Min e-post: funemo@hotmail.se

    sen undrar jag vart portmonän kommer ifrån? :)

    KRAM FRIDA <3

    SvaraRadera
  86. ååå underbart, Jag är med! :)
    elin_19_98@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Jag är med! Har gillat dig på bloglovin och ska tipsa i min blogg! Kram :)

    SvaraRadera
  88. Jag är med, superhärlig goodiebag :D

    Följer dig på bloglovin nu, och har gillat detta inlägg! :)

    Mailadress: jasmines.blogg@live.se

    SvaraRadera
  89. Jag är gärna med!
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  90. Jag är gärna med och tävlar! Följer dig på bloglovin och har gillat inlägget där. Har länkat till dig i bloggen och tipsat om tävlingen! Kram :)

    Länk till inlägget: http://denella.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

    Mailadress: youandmee@live.se

    SvaraRadera
  91. jag är med, följer och gillar dig på bloglovin :)

    SvaraRadera
  92. Klart jag är med, skulle sett detta igår så har jag lagt ut det som en tävling, nu måste jag ju få ut mina erbjudanden under dagen så tyvärr får jag en mindre lott där men men så är det ibland. ha en trevlig alla hjärtans dag nu :)

    SvaraRadera
  93. Jag är gärna med ! (en lott)

    SvaraRadera
  94. Jag är med! följer dig på bloglovin, har gillat ditt inlägg och har skrivit om din tävling på min blogg :)
    (leanderssonjennie@hotmail.com)

    SvaraRadera
  95. Jag är med! Jag följer dig på bloglovin, har gillat ditt inlägg och har skrivit om din tävling på min blogg (http://jeleandersson.blogg.se/2012/february/tavling-hos-thereseorensenblogspotcom.html) och min mailadress är: leanderssonjennie@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  96. Jag följer dig på bloglovin och har gillat inlägget, min mailadress är Vendela.botmar@hotmail.com och direktlänk på inlägget hittar du här: http://vendelaandeersson.devote.se/blogs/16993841/taevling-hos-therese-soerensen.htm

    Åh håller verkligen tummarna på att det blir jag!

    SvaraRadera
  97. Jag tar två lotter! En för att jag nu kommenterar... och en för denna länk: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/2/?link=1329255591

    :)

    Epost: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  98. Hallå! jag är med och hoppas på en enda lott, känner att jag hellre myser med min make än och håller på och krånglar med bloglovin och grejer. usbuttag@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. Jag är med och tävlar med två lotter! Gillar inlägget på Bloglovin, blev nummer 47.

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥