MOT STOCKHOLM.



/old pic/

sitter på tåget mot stockholm! har en fullspäckad dag, så kommer göra några förinställda.. men snälla ha förståelse om jag inte hinner blogga så mycket den här helgen!
ska iväg till great lenghts och kolla ut hår till söndag! för jag ska nämligen sitta hårmodell för en förlängning, om jag inte har sagt det än? är sjukt spänd! hoppas att det blir bra :)

ska möta upp vänner nu ikväll för lite festligheter! äntligen! känns som jag bara har jobbat och sovit dom senaste veckorna, är på tiden att ha lite kul! :)

ha en mysig helg finisar!

14 kommentarer:

  1. Jag har min version av receptet själv här (som är länkat i inlägget du kommenterade): http://andvari.blogg.se/2012/march/avocado-choklad-plattar.html . (:

    SvaraRadera
  2. sv: tack! fina bilder fröken!

    SvaraRadera
  3. Svar:
    Tack så hemskt mycket. Och detsamma måste jag säga :)
    Hoppas du har en bra lördag

    SvaraRadera
  4. Det låter som en toppen helg! Fin blogg också! kramkram!

    SvaraRadera
  5. Så spännande, ska bli jätte kul att se dig i långt hår, kommer säkerligen bli grymt! :)

    SvaraRadera

skriv gärna en rad! men kom ihåg, allt negativt raderas! så tänk över ordentligt innan du skriver ♥